FAQ

Všeobecné dotazy

Jak vás mohu kontaktovat?

Kde najdu obchodní podmínky?

Z jakých materiálů jsou produkty značky ChampAGENT vyráběny?

Máte nějaký certifikát kvality produktů?

Nabízíte také dárkové poukazy?

Jak mohu použít dárkový poukaz?

Kde je zboží značky ChampAGENT vyráběno?

Je možné vaše produkty koupit v nějaké kamenné prodejně?

Mohu vrátit zakoupené zboží?

Jak mám postupovat při reklamaci?

Chtěl bych s vámi spolupracovat, je to možné?

Je oblečení ChampAGENT určeno pouze na golf?

 

Produkty

Jaký je rozdíl mezi oblečením na míru a oblečením na zakázku?

Jaké oblečení si mohu nechat vyrobit na míru? Jak dlouho to trvá?

Jaké oblečení si mohu nechat vyrobit na zakázku? Jak dlouho to trvá?

Je nutná schůzka při objednání oblečení na míru?

Je nutná schůzka při objednání oblečení na zakázku? Jak se schůzka sjednává a kde probíhá?

Jak se mám změřit?

Kde najdu tabulku s velikostmi?

Co mám dělat, jestliže mi oblečení šité na míru resp. na zakázku nesedí?

Je možné sdílet produkty na sociálních sítích?

Co když jsem nenašel ve vaší nabídce barvu, střih, velikost, produkt, který sháním?

Vyrábíte také oblečení pro firmy nebo sportovní (golfové) kluby?

Mohu si nechat na produkt vyšít například monogram?

 

Doprava a platby

Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Kolik stojí poštovné?

Posíláte zásilky také do zahraničí? Kolik stojí doprava do zahraničí?

Mohu nějak sledovat svoji objednávku?

Za jak dlouho po objednání mi bude zboží doručeno?

Jaké jsou možnosti platby za zboží?

Jak jsou online platby zabezpečeny?

Mohu platit mezinárodní platební kartou?

Mohu platit v cizí měně? Například v eurech?

 

Zákaznický klub

Jaké jsou výhody členství v klubu?

Jak se mohu stát členem? Musím splnit nějaké podmínky?

Jak členství v klubu funguje?

Je pravda, že z každého prodaného kusu plyne část peněz na charitu?

 

Odpovědi:


Všeobecné dotazy

 

Jak vás mohu kontaktovat?

Děkujeme za váš zájem, kontaktovat nás můžete prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailem na adrese info@champagent.com, telefonicky na +420 607 687 647, písemně na adrese sídla zástupce značky ChampAGENT - Tereza Benešová, Sokolská 1793/50, Praha – Nové Město, 120 00.

 

Kde najdu obchodní podmínky?

Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

 

Z jakých materiálů jsou produkty značky ChampAGENT vyráběny?

Všechny naše produkty jsou vyráběny z prvotřídních materiálů. Používáme tradiční přírodní tkaniny i syntetické materiály založené na unikátních  hi-tech technologiích. U oblečení šitého na zakázku jsou v nabídce také unikátní látky s fragmenty diamantů, zlata nebo lazuritu. Více informací o materiálech naleznete zde.

 

Máte nějaký certifikát kvality produktů?

Ano, zde je k dispozici náš interní certifikát kvality, který potvrzuje, že pro naše produkty vybíráme materiály prvotřídní kvality a výroba probíhá výhradně v České republice a na Slovensku. Certifikát kvality v tištěné podobě je součástí každé zásilky. V této sekci jsou k dispozici rovněž certifikáty přímo od výrobců materiálů.

 

Nabízíte také dárkové poukazy?

Ano, dárkové poukazy v různých hodnotách si můžete koupit zde. Částku je možné vyčerpat najednou i postupně. Dárkové poukazy mají standardně platnost 1 rok od zakoupení. Nemusíte se obávat, že by vám vložené peníze po skončení platnosti propadly a přišli jste o ně, v tomto případě nás stačí kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu. Stejně tak nás neváhejte kontaktovat, pokud máte zájem o poukaz v hodnotě, která není standardně k dispozici, rádi ho pro vás připravíme.

 

Jak mohu použít dárkový poukaz?

Každý poukaz je opatřen unikátním kódem, poukaz uplatníte tak, že zadáte tento kód při objednávce zboží po poznámky ("poznámky k objednávce") pod dodacími údaji.

 

Kde je zboží značky ChampAGENT vyráběno?

Zboží značky ChampAGENT je vyráběno výhradně v České republice nebo na Slovensku, máme tak kontrolu nad celým procesem výroby a prodejem produktů, od výběru materiálů až po předání zboží zákazníkovi. Více o politice naší značky se dočtete zde.

 

Je možné vaše produkty koupit v nějaké kamenné prodejně?

V tuto chvíli jsou naše produkty k zakoupení výhradně prostřednictvím našeho e-shopu. Nicméně do budoucna pro vás plánuje otevřít kamennou prodejnu, o všem vás budeme včas informovat na našem webu a prostřednictvím sociálních sítí.

 

Mohu vrátit zakoupené zboží?

Mrzí nás, že zakoupené zboží neodpovídá vašim představám. Samozřejmě máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu a vrátit zakoupené zboží do 14 dnů od jeho převzetí. Dovolujeme si vás upozornit, že toto právo se nevztahuje na zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu – např. zboží vyrobené na míru či zakázku.

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

Pro reklamaci je možné využít vzorový formulář, který je přílohou obchodních podmínek. Reklamaci zašlete elektronicky na info@champagent.com nebo písemně na adresu sídla. Jakmile reklamaci obdržíme, bude vás kontaktovat člen našeho týmu, který s Vámi dohodne další postup, a pokusíme se najít nejefektivnější řešení.

 

Chtěl bych s vámi spolupracovat, je to možné?

Velmi nás těší váš zájem o spolupráci s námi. Více informací o možnostech spolupráce nalezne zde.

 

Je oblečení ChampAGENT určeno pouze na golf?

Ačkoliv je naše oblečení primárně určeno na golf, snažíme se o vytváření takových produktů, které je možné díky vysoce funkčním a kvalitním materiálům a zároveň pohodlným a módním střihům využívat i pro další sportovní či volnočasové aktivity. Využití našich produktů je tedy čistě na vás.

 

Produkty


Jaký je rozdíl mezi oblečením na míru - měřenkou a oblečením na zakázku?

Základní rozdíl spočívá v tom, že oblečení na zakázku neboli bespoke je ušito přesně na míru podle postavy zákazníka. Zatímco u oblečení na míru neboli made-to-measure jsou upravovány již existující konfekční střihy podle zákazníkových měr a potřeb. Další rozdíl je ve zkouškách, které jsou nezbytnou součástí metody bespoke, měřenky jsme schopni pro vás zhotovit pouze na základě vámi poskytnutých mír. Zakázková výroba je rovněž náročnější a tím i nákladnější, zároveň si můžete být jisti, že jste si vybrali tu nejexkluzivnější metodu výroby oblečení a získáte jedinečný a originální kus. Každopádně i měřenková metoda má své přednosti a oproti běžné konfekci je rozdíl značný.

 

Jaké oblečení si mohu nechat vyrobit na míru (měřenka, made-to-measure)? Jak dlouho to trvá?

Děkujeme za váš zájem o naše produkty vyráběné made-to-measure. Měřenkovou metodou si můžete nechat vyrobit většinu produktů, které jsou k dispozici v sekci Smart & chic (u těchto produktů je možnost “výroba na míru”). Pomocí našeho konfigurátoru si vyberete barvu, materiál a styl podle vašich představ a potřeb. Doba výroby je přibližně 3-4 týdny od potvrzení objednávky. Vždy se snažíme, aby byla vaše objednávka vyřízena co možná nejdříve.

 

Jaké oblečení si mohu nechat vyrobit na zakázku (bespoke)? Jak dlouho to trvá?

Velmi nás těší váš zájem o produkty bespoke. Na zakázku si můžete objednat zejména kalhoty a sportovní saka, naleznete je v sekci Smart & unique.  Výroba trvá přibližně 4-5 týdnů od potvrzení objednávky. Snažíme se, aby byla vaše objednávka vyřízena v nejkratším možném termínu. Tyto produkty jsou vyráběny jednak z unikátní vlny “Cool wool“ nebo si můžete dopřát absolutní luxus a zvolit si materiály Treasure & pleasure. Prostřednictvím našeho konfigurátoru si vyberete barvu podle svých představ. Po odeslání objednávky vás bude kontaktovat zástupce našeho týmu, který s vámi dohodne další postup.

 

Je nutná schůzka při objednání oblečení na míru?

Víme, jak vzácný je váš čas, proto se snažíme, aby pro vás byl výběr a nákup našich produktů co možná nejpohodlnější. U oblečení na míru nepožadujeme osobní schůzku. Zároveň je velmi důležité, abyste se změřili přesně podle pokynů, které naleznete zde. Je nutné vyplnit všechny požadované parametry, vámi zadané údaje jsou považovány za závazné a správné.

 

Je nutná schůzka při objednání oblečení na zakázku? Jak se schůzka sjednává a kde probíhá?

Ano, v tomto případě je osobní schůzka nutná, abychom mohli vytvořit oblečení přesně a jen na vás.  Zkoušky u krejčího tak představují nejefektivnější řešení. Na základě vaší objednávky (kategorie produktů smart & unique)vás zkontaktuje zástupce našeho týmu a domluvíte si termín první zkoušky. Zkoušky probíhají u mistra krejčího v Praze 10, případně je možné si dojednat schůzku přímo u vás (platí pouze v rámci Prahy). Pokud by z nějakého důvodu pro vás nebylo možné docházet na zkoušky, ale přesto byste měli o oblečení na zakázku zájem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailem (info@champagent.com) nebo telefonicky (+420 607 687 647), zástupce našeho týmu s vámi dohodne další postup.

 

Jak se mám změřit?

Postup, jak se správně změřit včetně velikostní tabulky je k dispozici zde.

 

Kde najdu tabulku s velikostmi?

Velikostní tabulka včetně postupu, jak se správně změřit naleznete zde.

 

Co mám dělat, jestliže mi oblečení šité na míru resp. na zakázku nesedí?

Velmi nás mrzí, že vám zakoupené oblečení nesedí. Dovolujeme si vás upozornit, že právo odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu a vrácení zboží do 14 dnů od jeho převzetí neplatí pro zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu – tedy právě zboží vyrobené na míru či zakázku. Neznamená to ovšem, že bychom vám pouze ocitovali toto zákonné ustanovení a dále se vaší záležitostí nezabývali. Samozřejmě i v tomto případě platí, že vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud by tedy nastala situace, že vám oblečení šité na míru resp. na zakázku nesedí, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailem (info@champagent.com) nebo telefonicky (+420 607 687 647), zástupce našeho týmu s vámi dohodne další postup.

 

Je možné sdílet produkty na sociálních sítích?

Děkujeme za váš zájem sdílet naše produkty na sociálních sítích. Váš názor a zpětná vazba jsou pro nás velmi důležité, chceme vyrábět takové zboží, se kterým budete vy – naši zákazníci maximálně spokojeni. Produkty můžete sdílet kliknutím na ikonku příslušné sociální sítě vedle hlavní fotky v detailu produktu. Sdílet můžete na Facebooku, Twitteru, Google+ a Pinterestu.

 

Co když jsem nenašel ve vaší nabídce barvu, střih, velikost, produkt, který sháním?        

Snažíme se, aby byla nabídka našich produktů co možná nejpestřejší a nejzajímavější. Přesto chápeme, že každý zákazník je jedinečný a má jedinečné představy o svém outfitu, které nemusejí odpovídat naší aktuální nabídce. Neznamená to ovšem, že bychom nebyli schopni a ochotni pro vás takovéto oblečení zajistit. Stále platí, že vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud by tedy nastala situace, že jste nenalezli to, co jste hledali, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailem (info@champagent.com) nebo telefonicky (+420 607 687 647) a zástupce našeho týmu s vámi dohodne další postup.

 

Vyrábíte také oblečení pro firmy nebo sportovní (golfové) kluby?

Ano, vyrábíme. Děkujeme vám za zájem o oblečení pro vaši firmu, klub, apod. Velmi nás těší, že jste si vybrali právě naši značku a slibujeme, že budete spokojeni. Ať již máte konkrétní představu nebo si chcete nechat poradit, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailem (info@champagent.com) nebo telefonicky (+420 607 687 647), zástupce našeho týmu s vámi dohodne další postup.

 

Mohu si nechat na produkt vyšít například monogram?

Ano, můžete. Speciální výšivka dle vašich přání dodá oblečení jedinečnost, takové oblečení může dělat radost nejen vám, ale také posloužit jako vysoce originální a cenný dárek. Příplatek za takovouto výšivku se pohybuje okolo 100 Kč, záleží na její velikosti a náročnosti. Konkrétní cenu vám sdělíme jako nezávaznou kalkulaci po obdržení daných informací a podkladů. Chcete od nás dostat výšivku na míru jako dárek? Zapojte se do klubu ChampAGENTů a jakmile dosáhnete bodové hranice Gold, získáte tuto nadstandardní službu zcela zdarma.

 

Doprava a platby


Jaké jsou možnosti dopravy zboží?

Zboží doručí kurýr společnosti GLS na vámi zvolenou adresu. V případě zakázkové výroby si navíc můžete zboží převzít osobně. Více informací o dopravě nalezne zde.

 

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Osobní odběr je možný pouze u objednávek vyráběných na zakázku. v ostatních případech Vám zboží doručí kurýr. Pro členy ChampAGENT klubu je doprava (v rámci ČR a SR) vždy zcela zdarma.

 

Kolik stojí doprava?

Pro členy ChampAGENT klubu je doprava (v rámci ČR a SR) vždy zcela zdarma. Členství v našem věrnostním klubu je dobrovolné a k ničemu vás nezavazuje. Pokud se nechcete stát členem klub, doprava je zpoplatněna částkou 100 Kč pro Českou republiku resp. 150 Kč pro Slovensko. Doprava zdarma platí také pro všechny objednávky nad 10 000 kč. Více informací o dopravě nalezne zde.


Posíláte zásilky také do zahraničí? Kolik stojí doprava do zahraničí?

Ano, zboží posíláme do většiny zemí světa. Vždy se pro vás budeme snažit vybrat nejvhodnější dopravní řešení. V rámci Evropy se ceny za zásilku pohybují kolem 300 Kč, mimo Evropu kolem 500 Kč. Na Slovensko máme speciální zvýhodněnou sazbu 150 Kč za zásilku, navíc můžete získat dopravu na Slovensko zcela zdarma, pokud se stanete členem klubu ChampAGENTů  a dosáhnete bodové hranice “gold“. Doprava zdarma platí také pro všechny objednávky nad 10 000 kč bez ohledu na místo doručení.

 

Mohu nějak sledovat svoji objednávku?

Ano, objednávku můžete sledovat na webu našeho přepravce: https://gls-group.eu/CZ/cs/home, v sekci „Sledování zásilek“. O doručení zásilky budete informováni prostřednictvím sms, můžete si také změnit termín či místo doručení.

 

Za jak dlouho po objednání mi bude zboží doručeno?

Zboží skladem bude odesláno do 24 hodin po objednání. U produktů vyráběných na míru resp. zakázku je proces delší, obvykle trvá 3 – 4 týdny, zároveň ovšem získáte originální kus podle vašich představ, na který určitě stojí za to chvíli počkat. Zboží začneme vyrábět ihned po obdržení vaší objednávky. Vlastní doručení zboží je obvykle následující pracovní den po odeslání.

 

Jaké jsou možnosti platby za zboží?

Za zboží můžete platit online kartou, bankovním převodem nebo prostřednictvím QR kódu. V případě osobního odběru je navíc možná také platba v hotovosti. Více informací o platbách naleznete zde.

 

Jak jsou online platby zabezpečeny?

Systém platební brány ThePay, který je pod dohledem ČNB, prochází řadou kontrolních mechanizmů. Součástí zabezpečení jsou SSL certifikáty od ověřené autority, servery jsou umístěny v nejlepším data centru TTC v ČR se standardy TIER3. Navíc všechny vklady klientů jsou ze zákona pojištěny až do výše 100 000 EUR. Licence pro platební styk od ČNB byla společnosti ThePay.cz s.r.o. udělena v roce 2011. Více informací o platbách je k dispozici zde.

 

Mohu platit mezinárodní platební kartou?

Ano, je možné platit platebními kartami Visa, Mastercard a DinnersClub. Všeobecné informace o platbách naleznete zde.

 

Mohu platit v cizí měně? Například v eurech?

Ano, platby v EUR, USD, GBP a RUB můžete provádět platebními kartami Visa, Mastercard a DinnersClub nebo bezhotovostním převodem na náš účet č. 2600779838/2010, IBAN: CZ2520100000002600779838, BIC/SWIFT:FIOBCZPPXXX. Všeobecné informace o platbách naleznete zde.

 

Zákaznický klub


Jaké jsou výhody členství v klubu?

Jako člen klubu ChampAGENTů získáte následující výhody: Pohodlnější a snazší nákup - odměny za nákup - odměnu za věrnost - speciální dárky - nadstandardní služby - možnost podílet se na tvorbě produktů - možnost přispívat na dobročinné účely. Více informací o věrnostním klubu naleznete zde.

 

Jak se mohu stát členem? Musím splnit nějaké podmínky?

Členem klubu ChampAGENTů se může stát každý, kdo navštíví naše stránky. Stačí se zaregistrovat zde. Účet se stane aktivním, jakmile u nás uskutečníte svůj první nákup. Údaje, které nám poskytnete, budou uchovány a používány v souladu s ochranou osobních údajů (více viz: ochrana osobních údajů). Registrace a členství v zákaznickém klubu je zcela dobrovolné a bezplatné, samozřejmě můžete kdykoliv svůj účet zrušit. Více informací o věrnostním klubu naleznete zde.

 

Jak členství v klubu funguje?

Jakmile vstoupíte do klubu ChampAGENTů, za každý nákup získáváte body (1 bod má hodnotu 100 Kč) a můžete čerpat členské výhody. Některé výhody jsou dostupné ihned po registraci bez ohledu na počet bodů. Více informací o věrnostním klubu naleznete zde.

 

Je pravda, že z každého prodaného kusu plyne část peněz na charitu?

Ano, ačkoliv je pro nás na prvním místě, aby naše produkty dělaly radost vám, nezapomínáme ani na ostatní, a to zejména znevýhodněné občany. Z každé koruny plyne halíř na dobročinné účely (resp. odpovídající hodnota v cizí měně převedena na CZK kurzem ČNB ke dni nákupu). Na charitu odvádíme příspěvky ze všech prodaných produktů bez ohledu na členství zákazníků v našem věrnostním klubu.